27
квітня
2018

"Дніпро-колиска життя".

Єкологічна година

 До Дня захисту навколишнього середовища були запрошені третьокласники на бесіду про екологічні проблеми в світі і, звичайно, в Україні.

Школярі досить грамотно відповіли на питання, що вивчає екологія, а потім з подивом прослухали факти про екологічні катастрофи, які трапилися  в останні десятиліття на Землі.

 Про пожежу на нафтовидобувній платформі Piper Alpha  слухачі  дізналися вперше. Вони жахнулися наслідків, які донині дають про себе знати, і які ще нескоро будуть повністю ліквідовані. Аварії на ЧАЕС і на АЕС Фукусіма-1 -  найбільші екологічні катастрофи в світі.  Досьогодні  частина території навколо Чорнобильської АЕС вважається непридатною для постійного проживання, а біля берегів Японії відбулося зараження тварин і риб, а у деяких мешканців акваторії почалися різні фізіологічні та генетичні зміни.

 Учні проявили обізнаність про те, що в Тихому океані є область, яку називають Східним сміттєвим континентом. Тут скупчилися пластикові відходи  з Азії та Америки. Залишки пластика нагадують  зоопланктон  і риби приймають його за їжу.

 Школярі не могли зрозуміти, як же людство змогло допустити таку наругу над природою, яка,  в свою чергу, намагається помститися за нетактовне до себе ставлення.

 Вихованці задалися питаннями: як же можна виправити ситуацію, як відновити гармонію між людьми і природою?

 Деякі позитивні зміни не змогли не порадувати.

 У деяких країнах Європи навчилися так переробляти сміття, що при цьому виходить електроенергія.

 Програма Reuse-A-Shoe, яку запустила компанія Nike, дозволяє переробляти старі кросівки в матеріал для спортивних майданчиків.

В одному з англійських міст електростанція працює на кавовій гущі.

 В Австралії для запобігання загибелі коал під колесами автомобілів простягають штучні ліани, що з'єднують евкаліпти по обидва боки траси.

А які ж заходи проводяться в Україні?

 Чи дбаємо ми про навколишнє середовище, чи  намагаємося  повернути колишню міць річці Дніпро?

 Чому до цього часу  ми продовжуємо варварськи поводитися з природою і не думаємо про наслідки, які можуть бути жахливими і незворотними?

Учні пообіцяли, що після нашої бесіди вони постараються поступово змінити своє ставлення до природи, навчитися жити з нею в гармонії.

 Дуже хочеться вірити, що  діти серйозно задумаються про екологічні проблеми і з часом приймуть найактивнішу участь в заходах, спрямованих на відновлення балансу в навколишньому світі.

 

 Будемо сподіватися, що кожне зернятко, "посаджене" в душі школярів, проросте міцним паростком любові до всього живого і бажання жити в унісон з усім світом!

 

Go to top