Нові надходження книжок до бібліотеки:

  • 1 (166)
  • 1 (61)
  • 1 (84)
  • 1 (105)
  • 1 (136)
  • 1 (70)
  • 1 (79)
  • 1 (106)
  • 1 (82)
  • 1 (129)
  • 1 (120)
  • 1 (88)
  • 1 (76)
  • 1 (127)
  • 1 (85)
  • 1 (90)
  • 1 (156)
  • 1 (110)
  • 1 (109)
  • 1 (103)
  • 1 (126)
  • 1 (121)
  • 1 (154)
  • 1 (168)
  • 1 (116)
  • 1 (66)
  • 1 (101)
  • 1 (1)
  • 1 (77)
  • 1 (118)
  • 1 (63)
  • 1 (65)
  • 1 (163)
  • 1 (104)
  • 1 (158)
  • 1 (114)
  • 1 (97)
  • 1 (142)
  • 1 (86)
  • 1 (72)
  • 1 (125)
  • 1 (157)
  • 1 (102)
  • 1 (96)
  • 1 (133)
  • 1 (122)
  • 1 (107)
  • 1 (68)
  • 1 (153)
  • 1 (93)
  • 1 (98)
  • 1 (60)
  • 1 (162)
  • 1 (141)
  • 1 (167)
  • 1 (164)
  • 1 (134)
  • 1 (144)
  • 1 (152)
  • 1 (128)
  • 1 (83)
  • 1 (73)
  • 1 (67)
  • 1 (171)
  • 1 (148)
  • 1 (78)
  • 1 (159)
  • 1 (119)
  • 1 (94)
  • 1 (113)
  • 1 (115)
  • 1 (69)
  • 1 (64)
  • 1 (74)
  • 1 (139)
  • 1 (75)
  • 1 (155)
  • 1 (123)
  • 1 (87)
  • 1 (147)
  • 1 (161)
  • 1 (117)
  • 1 (140)
  • 1 (135)
  • 1 (160)
  • 1 (89)
  • 1 (62)
  • 1 (95)
  • 1 (137)
  • 1 (100)
  • 1 (92)
  • 1 (130)
  • 1 (112)
  • 1 (151)
  • 1 (132)
  • 1 (71)
  • 1 (138)
  • 1 (146)
  • 1 (99)
  • 1 (149)
  • 1 (143)
  • 1 (81)
  • 1 (150)
  • 1 (169)
  • 1 (170)
  • 1 (108)
  • 1 (124)
  • 1 (91)
  • 1 (59)
  • 1 (111)
  • 1 (165)
  • 1 (145)
    27
    квітня
    2018

    "Дніпро-колиска життя".

    Єкологічна година

     До Дня захисту навколишнього середовища були запрошені третьокласники на бесіду про екологічні проблеми в світі і, звичайно, в Україні.

    Школярі досить грамотно відповіли на питання, що вивчає екологія, а потім з подивом прослухали факти про екологічні катастрофи, які трапилися  в останні десятиліття на Землі.

     Про пожежу на нафтовидобувній платформі Piper Alpha  слухачі  дізналися вперше. Вони жахнулися наслідків, які донині дають про себе знати, і які ще нескоро будуть повністю ліквідовані. Аварії на ЧАЕС і на АЕС Фукусіма-1 -  найбільші екологічні катастрофи в світі.  Досьогодні  частина території навколо Чорнобильської АЕС вважається непридатною для постійного проживання, а біля берегів Японії відбулося зараження тварин і риб, а у деяких мешканців акваторії почалися різні фізіологічні та генетичні зміни.

     Учні проявили обізнаність про те, що в Тихому океані є область, яку називають Східним сміттєвим континентом. Тут скупчилися пластикові відходи  з Азії та Америки. Залишки пластика нагадують  зоопланктон  і риби приймають його за їжу.

     Школярі не могли зрозуміти, як же людство змогло допустити таку наругу над природою, яка,  в свою чергу, намагається помститися за нетактовне до себе ставлення.

     Вихованці задалися питаннями: як же можна виправити ситуацію, як відновити гармонію між людьми і природою?

     Деякі позитивні зміни не змогли не порадувати.

     У деяких країнах Європи навчилися так переробляти сміття, що при цьому виходить електроенергія.

     Програма Reuse-A-Shoe, яку запустила компанія Nike, дозволяє переробляти старі кросівки в матеріал для спортивних майданчиків.

    В одному з англійських міст електростанція працює на кавовій гущі.

     В Австралії для запобігання загибелі коал під колесами автомобілів простягають штучні ліани, що з'єднують евкаліпти по обидва боки траси.

    А які ж заходи проводяться в Україні?

     Чи дбаємо ми про навколишнє середовище, чи  намагаємося  повернути колишню міць річці Дніпро?

     Чому до цього часу  ми продовжуємо варварськи поводитися з природою і не думаємо про наслідки, які можуть бути жахливими і незворотними?

    Учні пообіцяли, що після нашої бесіди вони постараються поступово змінити своє ставлення до природи, навчитися жити з нею в гармонії.

     Дуже хочеться вірити, що  діти серйозно задумаються про екологічні проблеми і з часом приймуть найактивнішу участь в заходах, спрямованих на відновлення балансу в навколишньому світі.

     

     Будемо сподіватися, що кожне зернятко, "посаджене" в душі школярів, проросте міцним паростком любові до всього живого і бажання жити в унісон з усім світом!

     

    Go to top