Нові надходження книжок до бібліотеки:

  • 1 (1)
  • 1 (12)
  • 1 (13)
  • 1 (14)
  • 1 (15)
  • 1 (16)
  • 1 (17)
  • 1 (18)
  • 1 (19)
  • 1 (2)
  • 1 (10)
  • 1 (11)
  • 1 (20)
  • 1 (21)
  • 1 (22)
  • 1 (23)
  • 1 (24)
  • 1 (25)
  • 1 (26)
  • 1 (27)
  • 1 (28)
  • 1 (29)
  • 1 (3)
  • 1 (30)
  • 1 (31)
  • 1 (32)
  • 1 (33)
  • 1 (34)
  • 1 (35)
  • 1 (36)
  • 1 (37)
  • 1 (38)
  • 1 (39)
  • 1 (4)
  • 1 (40)
  • 1 (41)
  • 1 (42)
  • 1 (43)
  • 1 (44)
  • 1 (45)
  • 1 (46)
  • 1 (47)
  • 1 (48)
  • 1 (49)
  • 1 (5)
  • 1 (50)
  • 1 (51)
  • 1 (52)
  • 1 (53)
  • 1 (54)
  • 1 (55)
  • 1 (56)
  • 1 (57)
  • 1 (58)
  • 1 (59)
  • 1 (6)
  • 1 (60)
  • 1 (61)
  • 1 (62)
  • 1 (63)
  • 1 (64)
  • 1 (65)
  • 1 (66)
  • 1 (67)
  • 1 (68)
  • 1 (69)
  • 1 (7)
  • 1 (70)
  • 1 (71)
  • 1 (72)
  • 1 (73)
  • 1 (74)
  • 1 (75)
  • 1 (76)
  • 1 (77)
  • 1 (78)
  • 1 (79)
  • 1 (8)
  • 1 (80)
  • 1 (81)
  • 1 (82)
  • 1 (83)
  • 1 (84)
  • 1 (9)
    28
    лютого
    2018

    "Не стань живим товаром".

    Урок-бесіда

     Тема сучасного рабства виявилась дуже знайомою для учнів шостого класу, які  відвідували ЗБІЦ 27-го лютого.

     Спочатку вирішили розібратися,  які види рабства існують.

     Школяри назвали сексуальне і трудове рабство та навели багато прикладів  із життя різних людей,  які вони бачили в інтернеті або по телевізору. 

     Подивившись соціальні ролики, глядачі винесли вердикт,  що ми не повинні бути байдужими, а, навпаки, нам треба прикладати максимум зусиль,щоб зупинити  розповсюдження рабства в нашій країні.

     Учні були шоковані, дізнавшись, що таліби купляють семирічних хлопчиків, щоб зробити з них терористів-смертників. Їх  продають батьки, заздалегідь знаючи,  яка доля чекає на них.

     Поняття "трафикінг" було нове для слухачів. Вони навіть не знали, що в світі існує торгівля людей для трансплантації органів, яка з'являється найшвидше розвиавющимся відом злочина. Як це жахливо, що таке може трапитися у наш час.

     Велику кількість  дітей викрадають, щоб зробити із них донорів для багатих клієнтів, які платять купу грошей за здорові нирки або інші органи.

     Прослухавши ці вражаючі факти, учні поставили питання, чому ми не робимо ніяких зусиль, щоб знищити це зло назавжди.

     Вони дуже зраділи, коли дізнались, що існують організації,  які допомогають визволити з полону багатьох постраждалих.

     На прикінці бесіди школяри засудили тих,  хто  досі разпоряджається чужим життям , і примушує інших працювати на них.

     

     Тому ми всі повинні боротися проти  рабства в сучасному суспільстві і потрібно зробити такі закони, які не дозволять йому далі процвітати. 

     

    Теги Не стань живим товаром рабство сучасне рабство Урок-бесіда

    Заходи та звіти

    Go to top